To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

czwartek, 4 czerwca 2015

Na górze słońce, na dole bursztyny; czyli horsefan w Sobieszewie

Cześć!

Od czego by tu zacząć... po pierwsze, klasycznie - horsefan znowu zniknął. A co mianowicie się stało? Testy na zakończenie roku, jupikajej! (I zdarzył się cud - nie oblałam matmy, miałam solidną czwórkę... ach, czuję się taka dumna:))
Po drugie, w ostatnim poście, z tego, co zauważyłam, pisałam coś o jakiejś sesji z moimi od dawna nietykanymi przeze mnie figurkami.
Otóż dzisiaj, w Boże Ciało, kiedy to akurat moje ciało postanowiło się obudzić o szóstej i już nie zasnąć, spakowałam z rodzicami mojego puchatego mopsa do auta i udaliśmy się na Wyspę Sobieszewską, gdzie przepenetrowaliśmy prawie pół plaży (pewnie i tak przesadzam, ale co z tego - ważne, że daje to jakiś dramatyczny efekt;p)  w poszukiwaniu bursztynu.

I co mianowicie ma to wspólnego z końmi? To, że wreszcie udało mi się zrobić jakąś porządną (choć niewielką) sesję zdjęciową z klaczą lipicańską z 2014 roku.

Oto efekty:

Plaża prezentowała się mniej więcej o tak:)













 Cóż więcej mówić? Pogrzebałam nieco w tym piachu, coś tam wydobyłam.

Chce wakacje. Od zaraz.

Pozdrawiam

horsefan

16 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia. Na niektórych figurka wydaję się za mała, ale i tak fajnie wyszło :)

    Widzę, że masz blog Amore Cane w pasku bocznym. Mogę prosić o zmianę na whitearabianstudio.blogspot.com? (zmieniłam adres)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia:)
    Zapraszam:
    http://prosinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog i nieźle czyta się te teksty aczkolwiek ja bym zmienił tło, ponieważ często zaciemnia się z tekstem i utrudnia to trochę czytanie. Publikuj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Śliczne kucyki. Blog warty polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szukam apartamentu właśnie nad polskim morzem. Uwielbiam tą bryzę, te widoki. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to wygląda.Na pewno cały ten artykuł będę musiał polecić mojemu przyjacielowi który takim czymś się interesuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koń wygląda prawie jak prawdziwy, fajnie, że tak świetnie bawiliście się na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten blog bardzo mi się podoba.Jedynym minusem jest to że dopiero dzisiaj wszedłem na ten cały blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę szkoda że dopiero dzisiaj wszedłem na ten blog. Moim zdaniem ten blog naprawdę jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta grafika naprawdę bardzo mi się podoba. Moim zdaniem na tym blogu można przeczytać ciekawie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj o tym artykule się dowiedziałem. Ten blog jest ciekawy i warto na nim być.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka tygodni temu od kumpla dowiedziałem się o bardzo profesjonalnej firmie 514 455 736 .Z tej firmy naprawdę korzysta bardzo dużo osób.

    OdpowiedzUsuń