To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

wtorek, 30 kwietnia 2013

Śmieszne koniki

Mili Czytelnicy!

Pewnego razu pomyślałam sobie, że konie, tak jak my - ludzie - potrafią wprawić nas w dobry humor. Żartują sobie, robią zabawne figle...
Szczególnie dobry jest taki widok, kiedy jesteśmy smutni z powodu np. złej oceny w szkole, wypadku itp.

Może popływamy?

 Teraz podam Wam przykład konia, który myśli, że częściowo jest psem. Latem byłam u wujka na działce (tego, co trzyma Panka). Pod wieczór postanowiłam pojeździć sobie na Iji. Była dość leniwa i zapewne zmęczona po długim dniu, więc mój kochany wujaszek, żeby ją popędzić, zaczął biec. A Ija za nim, niby pies. W końcu jednak się zatrzymał, ponieważ musiał odpocząć, ale klacz nie dawała mu spokoju. Od razu zaczęła mu pokazywać łbem, że ma biec dalej. No to wujek znowu ruszył, ale po jakimś czasie znowu się zatrzymał i tym razem nie zważał na popędzania Iji.
Taka śmieszna historyjka:)


A to dla fanów koni i kotów
























I to się nazywa ekologia.

"Halo! Jest tam ktoś?"


A teraz jedno małe video;)





 




Filmik o tanecznym talencie arabów (choć tak naprawdę ten koń po prostu wykonuje figury do ujeżdżenia w rytm muzyki). Polecam.


Mops na koniu.

 To chyba na tyle śmiechu

Pozdrawiam

horsefan

5 komentarzy:

  1. Wow, boskie i zabawne zdjęcia:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni obrazek genialny XD
    Dodaję się do obserwatorów :*
    Galloping Mind powraca w zupełnie nowej odsłonie! Zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Weszłam na bloga. Fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! 10- min temu trafiłam na Twój blog. ;) Są barzo fajne - i też zabawne posty c" Widzę, że nie jesteś jak inne... Przejdźmy do rzeczy. Ładny kolor bloga. *-* Ale dodała bym jakiegoś konia i ze Schelichów c'' Jeżeli są to sorry ale ja na fonie i nie widzę niektórych rzeczy xd Wpadniesz na mój kanał?: Zoe Hayhand
    P.S: Daj subka xd

    OdpowiedzUsuń