To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

sobota, 8 grudnia 2012

Wakacje w Karlowych Warach

Drodzy Czytelnicy!

Teraz, kiedy śnieg już mamy za oknami, jest zimno, a ptaki poleciały na południe, pewnie tęsknicie za latem i wolnym czasem. Ja też. Specjalnie dla tego zrobiłam sesję w czeskim mieście o nazwie Karlowe Wary. Co prawda, zaczynała się już jesień...







To tyle. Jest tego
Niedługo post z legendami o koniach:)

Pozdrawiam

horsefan

2 komentarze:

  1. Hej Zosia,
    jak robisz tą ankietę "jak oceniasz mój blog" i tłumacza? Bardzo chciałabym wiedzieć:-)
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo Pola, musisz kliknąć na Projekt, potem na Układ i tam masz różne możliwości. Są takie miejsca gdzie jest napisane "Dodaj gadżet", klikasz na to i wybierasz:)

    OdpowiedzUsuń