To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

niedziela, 11 listopada 2012

W stadninie Parasola cz. 2

Drodzy Czytelnicy!

Przepraszam, że przez jakiś czas się nie odzywałam do Was, ale zabrakło mi czasu i weny. Dopiero teraz przypomniało mi się, że nie wstawiłam na bloga wszystkich zdjęć.
Zadam jeszcze Wam takie oto pytanko: pamiętacie, jak napisałam o Ramzesie, "koledze" Parasola?
Zamierzam napisać o jego innych znajomych, między innymi o :
- Lady (jeżdżę na niej, to wielka chempionka w skokach)
- Lila
- Fuga (córka Ramzesa)
- Danser
- Guernica (czyta się: guernika, córka Ramzesa, chempionka w skokach)
- Galliano (syn Ramzesa)
- Noble One
- Flamenco
- Ferrero

Na razie innych koni nie mam w planie. Ale tematem posta nie są moje postanowienia, ale dalszy ciąg zdjęć.



Te były najładniejsze;) Reszta w następnym poście.

horsefan




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz