To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

poniedziałek, 11 lutego 2013

Szwajcarskie ferie

Drodzy Czytelnicy!

Pewnie jak większość z Was, wyjechałam na ferie. Jestem w Szwajcarii, w małej wiosce - Leukerbad. Dawno temu została odkryta przez Rzymian, którzy pozostawili po sobie min.: wspaniałe freski w kościele, ale to już inna historia.

W czasie mojej nieobecności, 9 lutego świętowałam swoje urodziny. Dostałam kolejne Schleichy i tym razem to: klacz rasy Dartmoor Pony, klacz rasy Islandzkiej oraz leżącego źrebaka haflinger. Niedługo wybiorę się na dwór i telefonem zrobię szybką sesję. 
Całe miasteczko jest pokryte śniegiem, więc będzie na tej sesji dość biało:). 
A jeśli chodzi o Leukerbad, to odwiedźcie stronę www.leukerbad.ch. Wioska ma także własny blog leukerbad-blog.blogspot.ch (strona jest w języku niemieckim).

Pozdro

horsefan

PS Polecam Wam blog kronikiegipskie.blogspot.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz