To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

Kochani Czytelnicy!

Czy znaleźliście już swoją ukochaną/ukochanego? Dziś Walentynki - dzień Zakochanych!
Choć w mojej rodzinie świętujemy to dwojako: tak, jak wspomniałam powyżej oraz są to urodziny mojego Taty. Wiąże się z tym nawet dość zabawna, ale krótka historia: ponieważ mój tatko urodził się w dzień św. Walentego, babcia chciała dać mu na imię Walenty. Ale wtedy do akcji wkroczył mój dziadek i oświadczył, że "jego syn nie będzie miał tak na imię, bo jest ono za babskie", czy jakoś tak...
Teraz wrzucę kilka "walentynkowych" fotek ze schleichami:

Tutaj jest już trochę rodzinnie:)
A na koniec:
To pa!:)

horsefan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz