To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

piątek, 7 czerwca 2013

Ujeżdżamy!

Kochani Czytelnicy!

Niedawno (dokładniej w zeszłym miesiącu) postanowiłam odwiedzić sobie stadninę, w której mieszka Parasol. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że Fuga - jedna z klaczy - skończyła właśnie trzy lata, a dla koni większości ras oznacza to rozpoczęcie nauki.
A oto zdjęcia:

Fuga na lonży



Klacz patrzy się na mnie

Mała ciekawostka na temat koni

Tamtego dnia padało, więc - oczywiście - rozłożyłam parasol. Wtedy Fuga coraz częściej się zatrzymywała, wlepiając we mnie wzrok. Kiedy zapytałam pana instruktora, co to znaczy, powiedział mi, że konie boją się parasoli. Zdziwiło mnie to nieco, choć po chwili zrozumiałam, że zwierzęciu parasolka może przypominać wielki grzyb, a może nawet coś gorszego.

To na tyle

horsefan

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, koniom parasol może się kojarzyć z wielkim grzybem.

      Usuń
    2. muszę przyznać, że nie wiedziałam :D

      Usuń
  2. O matko, boją się parasoli! Wszystkiego się spodziewałam, tylko nie tego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosia, dręczy mnie to wciąż: piszesz na moim blogu, że masz setki czytelników na całym świecie- gdzie oni są, bo jakoś ich nie widzę?
    Nie chcę być złośliwa, tylko mnie to zastanawia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to z pulpitu nawigacyjnego bloggera, gdzie mam wypisane ilu ich jest i skąd są. Ty też sprawdź skąd są Twoi czytelnicy:)

      Usuń
    2. Aaach, no tak.
      Ja nie mam tłumacza, więc mam samych polskich czytelników:-)

      Usuń
  4. Zapraszam na Taki Zwyczajny Blog, oceniam tam blogi innych. Może chcesz się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu, piękna klacz! Też bym chciała na takiej jeździć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://allowc-3.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda, jest śliczna. I do wszystkich się klei.
    Pozdrawiam, horsefan

    OdpowiedzUsuń