To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

piątek, 22 czerwca 2012

Powód mojej krótkiej nieobecności na blogu

Powodem mojej 3-dniowej nieobecności na blogu była zielona szkoła. Cel - Kąty Rybackie. Dodam, że w tym poście będzie właśnie o tym wyjeździe mowa.

Dzień 1
Przyjechaliśmy na miejsce. Od razu po obiedzie wysłali nas do lasu.

Dzień 2
Przez cały dzień lało. Na początku wyruszyliśmy do lasu (znowu!). Później dano nam jeszcze inne zadanie: dobrać się w grupy i zagrać w grę "gra na orientację w terenie". Poszliśmy do lasu w trakcie tej ulewy przy czym (co jest jedynym plusem wycieczki do lasu) darmowo umyłam włosy pod "deszczowym prysznicem". Błądziłam z koleżankami próbując odczytać coś z mapy. Kiedy trafiłyśmy cudem do ośrodka pierwsze co nam przyszło do głowy, to to żeby ubrać suche ciuchy.

Dzień 3 (dziś)
Zjedliśmy śniadanie, po południu obiad. . . i do domu!

A na rozweselenie po licznych burzach:
horsefan

1 komentarz: