To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Znowu w szkole, znowu Schleichy oraz fajne blogi

Już pewnie z tytułu wszyscy się domyślają tematu posta. Mianowicie w zeszłym tygodniu lekcje mieliśmy tylko do środy, ze względu na Boże Ciało oraz jakiś mecz na UEFA EURO 2012, więc weekend był nieco dłuższy niż normalnie. Miałam więcej czasu na bloga, lecz dopiero teraz mam chwilę na dwie rzeczy, które już dawno chciałam zrobić. Chciałam napisać adresy fajnych blogów, które polecam moim czytelnikom, są to głównie blogi prowadzone przez moje koleżanki, jeden prowadzi moja kuzynka.
Blogi:
- polapisze.blogspot.com - prowadzi go moja koleżanka z klasy Pola, która uwielbia pisać powieści.
- emma-news123.blogspot. com - ten blog prowadzi również moja koleżanka z klasy, Emilia.
- barbie-doll-lalki.blogspot.com - zaś ten blog prowadzi moja kuzynka Lidka.
- e-egipt.blogspot.com - kontynuacja bloga egipt.blog.onet.pl .

Teraz Schleichy.

Tylko 3 zdjęcia. Normalnie dałabym więcej, ale nie chce mi się więcej wrzucać.

horsefan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz