To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

sobota, 18 sierpnia 2012

Nowa Sesja ze Schleich'ami

Niedawno znowu zrobiłam sesję. Jednak ta jest niezwykła, ze względu na no, że uzyskałam na niektórych zdjęciach niezwykły efekt. . .
Zaczynam!

Melanie - klacz czystej krwi arabskiej
Nowy zestaw jeździecki

Rose pewnie znają już wszyscy?

Rodzina na swoim:)
A oto pewien ciekawy mieszkaniec mojego ogrodu - jaszczurka
Jessie
wśród zarośli

A teraz druga część tej sesji. To właśnie ta część sprawia, że jest ona tak wyjątkowa.






To już niestety koniec na dziś. Mam nadzieję, że się moim czytelnikom podobało. Wrzucam ostatnie zdjęcie: "konia treningowego" z działki wujka Andrzeja - właściciela słynnego Parasola.
Pozdrawiam

horsefan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz