To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

poniedziałek, 29 października 2012

Jeździectwo Klasyczne vs.Jeździectwo Western cz.2

Drodzy Czytelnicy!

Zapewne zauważyliście, że u mnie na blogu ostatnio jakoś mało zdjęć. Z tej okazji postanowiłam zrobić sesję z moim nowym zestawem do jeździectwa western. A, tak przy okazji zadam Wam pewne pytanie:
Czy u Was też zaczął padać śnieg?
U mnie, w Gdańsku już spadł. Nie za dużo, ale jest. Z tej przyczyny również zrobiłam sesję, ale to innym razem.


Zestaw do skoków
Zestaw do jeździectwa klasycznego
Zestaw do jeździectwa western
A oto Wasyl - uroczy piesek wujka Andrzeja i jego żony - cioci Karoliny
 I jak Wam się podoba? Wasyl uroczy?

Pozdrawiam

horsefan

1 komentarz:

  1. Hej! Bardzo fajnie. Zapraszam na mój blog,po przemianie: www.the-best-of-emi.blogspot.com.
    Emi

    OdpowiedzUsuń