To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

poniedziałek, 6 maja 2013

Uwaga!

Dnia 05.05.13 r. na plaży w Sobieszewie (wyspa Ptasi Raj) zaginęła figurka marki Schleich-S - klacz hanowerska. Jest koloru brązowego z czarną grzywą i ogonem, na nogach ma namalowane białe nagolenniki...

Uczyliście się już robić ogłoszenie? Ja tak. W niedzielę pojechałam z rodzicami na plażę i niestety zgubiłam moją (no prawie) ukochaną klacz hanowerską, starą wersję - Klarę.




Chlip, chlip... Już nigdy jej nie zobaczymy...
Na szczęście zdołałam zajechać do Smyka i kupić nową hanowerkę, ale wersję z 2013 roku. Cóż, trudno.

Hanoverian mare
"Nowa Klara"


Ale nie martwcie się. Od razu podjęłam odpowiednie środki. Z góry powiem, że ktoś zabrał ze sobą figurkę, bo przyjechałam na plażę jeszcze tego samego dnia i sprawdziłam to. Przy okazji postanowiłam, że zamówię nową przez internet, najlepiej z Allegro lub ze strony Schleich'a. 
Z drugiej strony stwierdziłam, że ta nawet jest ładniejsza niż poprzednia. Moje stadko może więc uznać, że Klara postanowiła zmienić swój styl:)

A teraz coś z nieco innej beczki. W czasie pobytu w Smyku "upolowałam" swoją wymarzoną klacz lipican 2013! Oto ona!

Lipizzaner mare


Jej zdjęcia pojawią się już wkrótce. To pochodzi ze strony Schleich-S.

                                                                           * * *

Naprawdę proszę Was, nigdy nie zabierajcie zbyt dużej ilości figurek do takich miejsc, jak np. plaża, las. Nie możecie się połapać, co jest gdzie i nagle w domu się okazuje, że brakuje jednej lub większej ilości koni.

Pozdrawiam

horsefan

4 komentarze:

  1. Szkoda Klary ;/ Na prawdę ładna klaczka, ale jak mówisz, że zamówisz nową to jest spoko. Mi też upodobała się klacz lipcańska, ale już nie zbieram Schleich, więc nie kupię :P
    Pozdrawiam, Nutelaria ♥
    the-full-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wpadnę. Co do Klary, to się postaram.

      Usuń
  2. Ja również kolekcjonuję figurki Schleich, polecam także firmę CollectA, niedawno ją odkryłam, figurki są bardzo realistyczne, niektóre jakością dorównują Schleichom :)
    bardzo ciekawy blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    cisawyrumak.blogspot.com
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, zajrzałam. Fajnie piszesz. Będę wpadać;)

    OdpowiedzUsuń