To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

poniedziałek, 13 maja 2013

Howrse - karty sztuk pięknych

Kochani koniarze!

Zajrzałam sobie dzisiaj na Howrse.pl i okazało się, że rozpoczął się nowy konkurs pt. Karty Sztuk Pięknych. Od razu miałam skojarzenie z Akademią Sztuk Pięknych i tym podobnymi rzeczami.
Gra polega na zbieraniu kart. Można dostać po dwie każdego dnia, jak się zalogujesz. Jeśli chcecie dostać więcej, trzeba udać się do sprzedaży błyskawicznych. A ceny tam są wysokie...
Jest kilka rodzai kart: diamentowe, złote, srebrne i brązowe. Razem układają się w kolekcje: rzeźbiarską, rysunkową, muzyczną, malarską, teatralną, literacką i filmową. Gdy zbierzemy wszystkie karty którejś z nich, otrzymamy upominek, choć nie będę pisać już jakie one są.
Gdy zbierzemy wszystkie karty, otrzymamy nowego konia wiatru - Apeliotesa.
Oto on!





 Przepraszam Was z góry, że zdjęcie jest małe, ale nie miałam innego.

Podoba Wam się pomysł z tym konkursem?

horsefan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz