To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

sobota, 4 maja 2013

1. Rocznica założenia bloga

Witajcie Kochani!


 Ach, jak ten czas leci! Rok temu, tego właśnie dnia założyłam bloga, a potem mijały dni, tygodnie, miesiące, a teraz? Teraz minął już rok!
Z początku nie sądziłam, że to tak szybko minie. Tak właściwie, to w ogóle nie myślałam, że dotrwam do tego momentu.
Gdy się rozeszło w klasie, że mam blog, inne dziewczyny również zaczęły zakładać swoje i muszę przyznać, że niektóre robiły to dlatego, że tego wymagała obecna klasowa moda, a nie ich pasje, choć i większości z nich udało się z czasem ustatkować na bloggerze.
Ale żeby do tego doszło, dziewczyny zakładały najpierw swój pierwszy blog, potem drugi, trzeci... 
A ja ciągle siedziałam na jednym. Proszę, wspierajcie mnie, bym jeszcze w następnych latach mogła Wam napisać, że minęło ... lat.

Wasza

horsefan

5 komentarzy:

  1. Jej, rok ... Szkoda że nie mogłam towarzyszyć, ale od teraz będę odwiedzać. <3 :)

    Zapraszam na nowy wpis! http://nietoperka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam wpis. Super, że dostałaś Blogger Award.
    PS Jak można go dostać?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, to fakt, że ty zapoczątkowałaś modę na blogi. Oj, pamiętam. Ja będę cały czas czytać:-)
      Jakiś czytelnik nominuję cię do Blogger Award. Istnieją nagrody typu Versatile Blogger Award (to ja dostałam) czy Liebster Blogger Award.
      Pozdrawiam,
      Pola

      Usuń
  3. Gratuluję roku. Życzę wytrwałości i cierpliwości w pisaniu, a będzie jeszcze mnóstwo takich lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Widziałam Twój blog, Tobie życzę nawzajem.

    OdpowiedzUsuń