To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

środa, 9 maja 2012

Co było, co jest i co ma być

Sama nie wiem od czego zacząć! Jeżeli chodzi o szkołę to dziękuję Kasi, mojej czytelniczce za dobrą radę. Dziś w szkole były kolejne kradzieże, ale nie będę podawać szczegółów. Nie wiadomo czy będą następne, tyle powiem. Dzisiaj także okazało się, że Schleichy poza mną i Bogną zbierają Sonia, Kaja (o tym wiedziałam wcześniej lecz o tym nie napisałam) i Zuza.
W sobotę zrobię kolejną sesję z moimi konikami, więc oczekujcie nowych fotek. Może tego samego dnia pojadę z mamą do sklepu i kupię nowe konie (mam w planie konie rasy Tennessee walker) lub pójdę do NICI. To takie sklepy w których sprzedają maskotki, torby, plecaki, portfele, etui na telefon itp. Mi się podoba kolekcja (bardzo końska) HORSE CLUB. Bardzo polecam, szczególnie dla fanów koni!!!

Torba szkolna Koń brązowy
A oto torba, która mi się podoba                              


2 komentarze:

  1. Zosia, super torba!!!
    Martwi mnie to, co się dzieje w Twojej szkole. Mam nadzieję, że Tobie niczego nie ukradli (albo ukradł, jeżeli to jedna osoba).
    Już się nie mogę doczekać Twoich nowych fotek. Bardzo je polubiłam.
    Do ułyszenia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Kasia. Mnie niczego na szczęście nie ukradli. Dzięki za troskę o to co dzieje się w mojej szkole, ale mam nadzieję, że dyrekcja sobie z tym poradzi. Nowe fotki mogą być nawet od razu w sobotę.
    Do usłyszenia,Zosia

    OdpowiedzUsuń