To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

sobota, 5 maja 2012

Sesja zeszłoroczna

Konie fryzyjskie: Diament (po lewej) i Czarna (po prawej)
W zeszłym roku, kiedy jeszcze nie miałam bloga zrobiłam moją pierwszą sesję z końmi Schleich w roli głównej. Całkiem nieźle mi szło:) (zwłaszcza, że mój ogród na początku jesieni był opłakanym stanie).  Ale miałam wtedy małe stadko. No to jedziemy!
Moja klacz andaluzyjska - Elena
Diament (ogier fryzyjski) oraz Siwek (wałach lipican)
Rose (klacz haflinger) oraz Tristan (ogier quarter horse)
A o to źrebaczka andaluzjska
Tak wtedy wyglądało moje stadko koni Schleich . . .




6 komentarzy:

  1. Hejka Zosia, bardzo podoba mi się Twój blog. Byłoby bardzo fajnie gdybyś przy każdej fotce koników Schleich napisała coś o każdej rasie. Ja niestety niewiele wiem o koniach, i zwierzętach w ogóle, więc dla mnie byłoby to super. Teraz muszę już iść. Do usłyszenia, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dobry komentarz. Postaram się opisać te wszystkie rasy. Chcę zrobić rubrykę z rasami.
    Pozdrawiam
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia, bardzo fajna jest ta historia o koniach achał tekiński. Czy rzeczywiście istniał taki ogier Byerley Turk? To zupełnie niesamowite. Skąd tyle na ten temat wiesz? Bardzo chętnie przeczytam jak piszesz o rasach innych koni. Do usłyszenia, Kasia

      Usuń
    2. Dzięki. Tak, istniał taki ogier jak Byerley Turk. Wiem to wszystko z różnych książek np.: "Rasy koni" Martina Hallera. Dzięki takim wpisom jak twoje wiem, że warto pisać tego bloga.
      Pozdrawiam Cię Kasia!
      Zosia

      Usuń
    3. Zosia, bardzo podoba mi się wpis o koniach fryzyjskich. Dlaczego nazwałaś je "Fryzami"? Czy tak się o nich mówi?
      Do usłyszenia, Kasia

      Usuń
    4. Tak rzeczywiście się o nich mówi. Nie każdy to wie, ale prawie każdy hodowca tych koni mówi na nie Fryzy.
      Do usłyszenia Zosia

      Usuń