To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

sobota, 5 maja 2012

Mój koń Panek

Panek
W tym poście opowiem o moim koniu, Panku. Mam go odkąd miałam 7 lat. Straszny kawał czasu minął odkąd on miał 1 rok, a ja 7 lat. Wszystko zaczęło się tak: rodzice  Panka, Pliszka i Płochacz spędzali ze sobą duuużoo czasu. Jednak hodowcy koni chcieli sprzedać Pliszkę. Nie wiem jak to się stało, że dowiedzieli się, że Pliszka jest w ciąży (podobno była niezła draka). W końcu nie sprzedali Pliszki (oczywiście jak Panek miał rok to pewnie została sprzedana, sama nie wiem). Kiedy Panek osiągnął rok, kupił go mi mój wujek, razem z dwiema klaczami dla moich kuzynek, Myszą i Iją (Mysza była mamą Iji). Dziś Mysza od nas odeszła ;(. Pewnie jest w "Niebie Dla Koni" i na nas patrzy;). Kocham Panka!!!



Ija

Mysza
horsefan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz