To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

piątek, 18 maja 2012

Jak konie spostrzegają firmy produkujące biżuterię?


Konie spostrzega się w różny sposób. Dla niektórych te zwierzęta są wspaniałe, a inni się nimi brzydzą. Niedawno nawet słyszałam od jednej znajomej, że jak ktoś lubi konie to oznacza, że ma "konio-szał" (choć ja sądzę, że każdy może lubić konie).
Ale teraz opowiem jak konie mogą spostrzegać (lub spostrzegają) producenci biżuterii. Są dwie firmy, które najbardziej lubię, a mianowicie Apart i Pandora. Te dwie firmy w swojej biżuterii bardzo lubią przedstawiać detale konia. W kolekcji Apartu "Charms" jest kilka zawieszek z końmi. A oto one. Reszta jutro (nie mam już miejsca na zdjęcia).

Zawieszka srebrna charms
Konik morski to też pewnego rodzaju koń :)
Zawieszka srebrna charmsZawieszka srebrna charms

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz