To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

piątek, 4 maja 2012

Sesja moich koni-Ciąg dalszy

Teraz mam chwilę, aby wrzucić pozostałe zdjęcia. Wczoraj nie miałam zbytnio czasu, ze względu na to, że było późno. Przypominam, że to druga część sesji zdjęciowej w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Jakkolwiek historycy oceniają ostatniego polskiego króla Stanisława Augusta Poniatowskiego, jedno jest pewne: Łazienki są piękne. 
Moje konie rasy camargue (czytajcie:kamarg). W tle widać samicę pawia.

Konie fryzyjskie na fontannie przed Pomarańczarnią.
Moja klacz rasy haflinger - Rose (jak do tej pory to moja ulubiona klacz:D)
Konie rasy szwarcwaldzkiej. Na fotce: Klacz-Gemma (po lewej), Ogier-John (po prawej),Roczniak-Peter (w środku).
Mój wałach Lusitano.
                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz