To blog opowiada o mojej końskiej pasji. Piszę tu o koniach i jeździectwie, mojej wielkiej miłości, o figurkach koni, które zbieram, marki Schleich-S... niemal o wszystkim, co jest związane z końmi.
Zapraszam do czytania!

wtorek, 8 maja 2012

Po szkole

Ale dzień! Nie wiem jak to opisać, ale postaram się opisać co jest w szkole. A propos Schleichów . . .
Moja koleżanka Bogna też je zbiera! Na razie ma tylko źrebię rasy camargue i źrebię rasy lipican (to mało, ale zawsze coś, co nie?). Dużo rozmawiamy razem o Schleichach. Teraz na sekundę odejdę od tematu i zadam pewne nurtujące mnie pytanie moim czytelnikom: jak przyłapać szkolnego złodzieja?
Wiem, że to dziwne pytanie, ale w mojej szkole dzisiaj zaginęło sporo drogich rzeczy i wiadomo, że to zostały skradzione. A jutro chciałabym wziąć moją źrebaczkę rasy andaluzyjskiej - Tinę, aby pokazać ją Bognie i nie wiem czy ją brać czy może nie. W końcu boję się czy ona jak i tamte rzeczy nie zostanie skradziona.

Czekam na wasze  odpowiedzi

horsefan

5 komentarzy:

  1. Hejka Zosia, ja niestety nie mam żadnego konika Schleich. Może też zacznę zbierać? Podobają mi się te koniki na Twoich zdjęciach. Są bardzo ładne.
    A co się stało w Twojej szkole? Trudno jest złapać złodzieja. Kiedyś do domu moich sąsiadów wszedł złodziej i nikt go nie złapał. Chyba trzeba zadzwonić na policję.
    Odpisz mi, proszę, jak będziesz mogła.
    Na razie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosia, pomyślałam jeszcze o tym, czy powinnaś zabierać swoje koniki do szkoły. Gdybym ja miała takie koniki to chyba bym je wzięła, mimo wszystko, ale bym ich dobrze pilnowała.
    Do usłyszenia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Kasia! Naprawdę dzięki, że odpisałaś! Polecam Tobie Schleichy, są to pożądne figurki. Pamiętam jak byłam na jednym blogu na Onet.pl gdzie blogerka posiadała Schleichy i figurki firmy collecta i strasznie skarżyła się na swoim blogu, że figurki firmy collecta nie stoją stabilnie, że mają miękkie nogi i itp. A co do tej sprawy w szkole. . . Omówiłam ją z koleżankami i nawet nazwałyśmy złodzieja "złodziejem WF-owym" ze względu na to, że wszystkie kradzieże jakich ta osoba dokonała były w trakcie WF-u. Dzięki za radę, może zabiorę Tinę (mojego schleicha) do szkoły.
    Pozdrawiam
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Zosia, jak tam było w szkole. Zabrałaś swoje koniki? Czy złodziej dzisiaj znowu się pojawił?
      Kasia

      Usuń
    2. Heja Kasia! Zabrałam źrebię rasy andaluzyjskiej i źrebaka rasy fryzyjskiej. "Złodziej WF-owy" znowu się pojawił. Był w szkole apel na ten temat. Zastanawiam czy jeszcze się pojawi. W dodatku wczoraj nauczyciele zrobili inspekcję w szkolnych szafkach.
      Pozdrawiam
      Zosia

      Usuń